622

با حضور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان و اعضای هیات رئیسه دانشگاه، آیین اختتامیه دومین دوره آموزشی - فرهنگی ویژه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها بعد از ظهر سه‌شنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۲ در محل سالن همایش‌های بین‌المللی امام رضا (ع) دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.


 247
دکتر داداش‌پور (معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان)، با تاکید بر اصل حضور دانشجویان غیر ایرانی در کشور، از اهمیت و اثرگذاری این دانشجویان در بازگشت به کشور خود به عنوان سفرای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران سخن گفت.
 456

پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمین شریف اصفهانی (مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علم و صنعت ایران) گزارشی از برگزاری برنامه‌های آموزشی که دفتر نهاد متولی برگزار آن بوده است، ارایه کرد.

گفتنی است در دومین دوره آموزشی - فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که با هدف توانمندسازی دانشجویان بین‌المللی از ۲۳ تا ۲۷ تیرماه به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد، ۶۰۰ دانشجوی غیر ایرانی از ۴۰ دانشگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ۱۶ ملیت مختلف که در برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، کارگاه‌های آموزشی، بازدید از مراکز علمی و فرهنگی و... شرکت داشتند.

IMG 1040

IMG 0977

IMG 1024

IMG 0877

IMG 0941

IMG 1311

IMG 1221

پذیرش و ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی

پذیرش و ثبت نام دانشجویان غیر ایرانی

فرصت مطالعاتی هیات علمی

فرصت مطالعاتی هیات علمی

فرصت تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

فرصت تحقیقاتی دانشجویان ایرانی

بورسیه تحصیلی

بورسیه تحصیلی

2500 دانشجوی بین المللی
8000 دانش آموخته بین المللی
440 نظام رتبه بندی لایدن
522 نظام رتبه بندی سایماگو
800 نظام رتبه بندی شانگهای
1000 نظام رتبه بندی تایمز