00001

جلسه مجازي در تاریخ 3 شهریور ماه با حضور مديرهمكاري‌هاي علمي و بين‌المللي و امور دانشجويان غير ايراني و رئيس مركز فردوسي و جمعي از مدرسان اين مركز برگزار گرديد.

در ابتداي اين جلسه دكتر احسان قبول، مدير همكاريهاي علمي و بين المللي و امور دانشجويان غير ايراني، ضمن تبريك به مدرسان برای تجربه موفقی که درحوزه تدریس مجازی زبان فارسی داشتند، بر اهميت زبان و زبان آموزي و ارزش زبان فارسي تاكيد كرد. وی با تاكيد بر بحث ارتقاي علم ، دانش و فناوري، خاطرنشان كرد كه فضاي مجازي فرصتهاي مناسبي را برايمان ايجاد كرده است و با اشاره به تعداد زبان آموزان در حال حاضر و زيرساخت هاي آموزشي و محتواي الكترونيك ابراز اميدواري كرد مركز به اهداف خود در زمينه آموزش مجازي هم برسد.

سپس دكتر محمد تقوي، رئيس مركز فردوسي، آموزش مجازي را فرصتي براي ورود به فضاهاي جديد دانست و انگيزه و تلاش مدرسان را بسيار خوب ارزيابي كرد . وی ضمن اشاره به برنامه های پیش روی مرکز از برگزاری آزمون جامع زبان فارسی مرکز فردوسی خبر داد که در تاریخ 20 شهریورماه جاری، در دانشگاه فردوسی مشهد و در شهرهای بغداد و نجف و بیروت به صورت همزمان برگزار خواهد شد. در پایان این جلسه مدرسان سوالات خود را مطرح کردند که دکتر تقوی به آن پاسخ داد.

paziresh

Admission and Enrollment of International students

dktori

Life on Campus

danshjo

Faculties and Departments

borsiye01

scholarship FUM

2000 International student
7000 International Alumnus
470 Leiden Ranking 2019
509 SCIMAGO Rankings 2019
800 Shanghai Ranking 2019
800 Times Higher Education Ranking 2020