به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، کارگاه بین‌المللی نوروفیدبک با مشارکت مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه فردوسی مشهد و شرکت دانش‌بنیان پرتو دانش و با حضور یازده نفر از استادان دانشگاه‌های بصره، واسط کوت عراق و مستنصریه بغداد در فروردین‌ماه 1398 در سالن اجتماعات دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

در این کارگاه مفاهیم تئوری سیگنال‌های مغزی و عصبی نظیر EEG و EMG و ارتباط آن‌ها با انواع اختلالات روان‌شناختی و روش نوروفیدبک به‌صورت عملی و کاربردهای درمانی و پژوهشی آن موردبحث قرار گرفت. هدف از این رویداد آموزش روش نوروفیدبک و کاربردهای تشخیصی، پژوهشی و درمانی آن در درمان بیماری‌های متعدد نظیر بیش فعالی، اضطراب، اعتیاد، وسواس، افسردگی و اوتیسم بوده است.

استادان این کارگاه، دکتر علی غنائی عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر مریم نوربخش، مدیر بین‌الملل شرکت پرتو دانش و مهندس سید علی نوربخش مدیرعامل موسسه پرتو دانش بودند که مفاهیم تئوری و عملی را در طی دو روز و 18 ساعت ارائه نمودند.

در این رویداد دکتر صالحی فدردی، عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه فردوسی مشهد، فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این دانشکده و امکان همکاری‌های علمی مشترک را ارائه کردند.

paziresh

Admission and Enrollment of International students

dktori

Life on Campus

danshjo

Faculties and Departments

borsiye01

scholarship FUM

2000 International student
7000 International Alumnus
470 Leiden Ranking 2019
509 SCIMAGO Rankings 2019
800 Shanghai Ranking 2019
800 Times Higher Education Ranking 2020