808080

روز شنبه 1401/8/14 دکتر محمد الربیعی معاون رئیس دانشگاه امام کاظم (ع)، دکتر موئد مدیر گروه کامپیوتر دانشگاه امام کاظم (ع) و دکتر جلال خادم مسئول کتابخانه دانشگاه امام کاظم (ع) با دکتر احسان قبول مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و امور دانشجویان غیرایرانی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار دکتر قبول پیشنهادهایی را برای اجرایی سازی تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه امام کاظم (ع) در حوزه برگزاری دوره‌های دانش افزایی برای استادان، دانشجویان و کارمندان آن دانشگاه، راهنمایی مشترک رساله‌ها و پایان نامه‌های دانشجویان معرفی شده از سوی دانشگاه امام کاظم (ع)، دوره‌های فرصت مطالعاتی برای اعضاء هیأت علمی دانشگاه امام کاظم (ع) و پذیرش اعضاء هیأت علمی دانشگاه امام کاظم (ع) در مقطع دکتری در دانشگاه فردوسی مشهد پیشنهادهایی را مطرح کرد.

   دکتر الربیعی ضمن قدردانی از دانشگاه فردوسی مشهد برای رویکرد سازنده با دانشگاه‌های کشور عراق، اعلام آمادگی کرد که در اولین فرصت بر اساس پیشنهادهای دکتر قبول، قراردادهای اجرایی را آماده و به دانشگاه فردوسی مشهد ارسال نماید.

   یادآور می‌شود دانشگاه امام کاظم (ع) متشکل از هفت شعبه در برخی استان‌های کشور عراق است که بالغ بر 35 هزار نفر دانشجو و 550 نفر عضو هیأت علمی دارد و وابسته به دیوان وقف شیعی عراق است.

 

2000 طالب دولي
7000 متخرج دولي
470 نظام تصنيف لايدن
509 نظام تصنيف سايماغو
800 نظام تصنيف شنغهاي
800 نظام تصنيف تايمز