906df869-5339-4791-bd5b-1f64d5cf1c25

جلسه مجازي به مناسبت بزرگداشت روز معلم، شنبه، 13 ارديبهشت ماه با حضور مديرهمكاري‌هاي علمي و بين‌المللي و امور دانشجويان غير ايراني و رئيس مركز فردوسي و جمعي از مدرسان اين مركز برگزار گرديد.

 در ابتداي اين جلسه دكتر احسان قبول، مدير همكاريهاي علمي و بين المللي و امور دانشجويان غير ايراني، ضمن تبريك روز معلم به مدرسان، بر اهميت زبان و زبان آموزي و ارزش زبان فارسي تاكيد كرد. وي با بيان اينكه زبان فارسي به دليل محتوا كه تار و پود آن با مفاهيم بلند عرفاني پيوند دارد، آشنايي با اين مفاهيم را بستر مناسبي براي زندگي همراه با صلح براي همه جهان دانست. دكتر احسان قبول با تاكيد بر بحث ارتقاي علم ، دانش و فناوري با زبان فارسي، خاطرنشان كرد كه فضاي مجازي فرصتهاي مناسبي را برايمان ايجاد كرده است و با اشاره به تعداد زبان آموزان در حال حاضر و زيرساخت هاي آموزشي و محتواي الكترونيك ابراز اميدواري كرد مركز به اهداف خود در زمينه آموزش مجازي هم برسد.

سپس دكتر محمد تقوي، رئيس مركز فردوسي، ضمن تبريك روز معلم به مدرسان، آموزش مجازي را فرصتي براي ورود به فضاهاي جديد دانست و انگيزه و تلاش مدرسان را بسيار خوب ارزيابي كرد و يكي از دلايل نام و نشان دار شدن مركز فردوسي را زحمات و انرژي مضاعف مدرسان آن بيان كرد و فعاليت هاي آموزش مجازي مركز را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و ابراز اميدواري كرد فعاليت هاي آموزشي و پژوهشي مركز به نحو مطلوب ادامه يابد. پخش نماهنگ از فعاليت هاي مدرسان و پرسش و پاسخ با مدرسان مركز از ديگر برنامه هاي اين جلسه بود.

2000 طالب دولي
7000 متخرج دولي
470 نظام تصنيف لايدن
509 نظام تصنيف سايماغو
800 نظام تصنيف شنغهاي
800 نظام تصنيف تايمز